Sykehjemspuben Gla`treff for beboere på Vilberg helsetun og Vilberg bosenter støttes av Røde Kors

Ideen bak puben kom da to pleiere på helsetunet så at noen beboere hadde behov for en adspredelse fra sykehjemshverdagen. Da sykehjemmet ikke får dratt på pub, ja da får får puben komme til sykehjemmet tenkte de. Titten Sørgård, som…
















